daydreamer

Alla inlägg under februari 2012

Av Pia Jonsson - 22 februari 2012 12:59

Hejsan! Någon som vet var man kan köpa tågbiljetter? Ska till typ Örebro n¨gon gång och stanna där en helg eller så.. Men måste ta tåget dit så snälla hör av er om ni vet någon stans där man kan köpa tågbiljetter!! <3 Ska upp till Jesper någon gång ! Får bara tjafsa lite med mamma och lite sisådär ! :P hehe se hur det går ! :) <3  

Av Pia Jonsson - 20 februari 2012 22:56

Rubriken säger allt!! Det datumet blev jag och min älskade Jesper tillsammans på <3 Ni får en liten bild jag gjort på mig och älsklingen ! :D <333 Det va den ända bilden jag hade på honom så det blev den :D <3 Pusss!!!!







Av Pia Jonsson - 20 februari 2012 22:29

I Love My Life Right Now!!!! Jag har världens bästa pojkvän !!! ;D Han är seriöst bäst ! :D Han är för skööön!! haha han är bäst! Älskling, jag älskar dig mer än något annat! Har aldrig haft just den här känslan förut! I så fall va det för så länge sen att jag inte minns det :) <3 Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! Det går inte beskriva ! i så fall kommer det ta hur lång tid som helst <3 Okej jag kan vä försöka beskriva lite i alla fall :D <33333 


Du är gullig, underbar, har den bästa personligheten en kille kan ha, du skriver alltid på sms och allting, du skriver guliga sms, har den finaste rösten, har det finaste utseendet, älskar mig för den jag är och inte för den jag försöker va, du säger alltid att du älskar mig även om jag säger att jag är dum i huvet och allt jag säger, du älskar mig ändå för det jag gjort, jaa.. du är helt enkelt underbar! Du säger till och med att en dröm för dig skulle va ''ett stort hus, ett garage, och mig som sin fru'' du är för gulig <3333 Jag kommer ALDRIG släppa taget om dig älskling, om du dör, då tar jag fan livet av mig!! <33333


Aa.. det va i alla fall lite :) hehe:P aja.. aa det va typ det jag skulle skriva om det :) Pusssss!!!! :D <333

Av Pia Jonsson - 20 februari 2012 21:36

                     

Av Pia Jonsson - 17 februari 2012 23:04

Hejsan alla bloggaare! Idag har det varit en bra dag :) först var jag hemma från skolan eller aa ridningen, vi hade vintersåortdag men aja skit samma :P så jag va hemma och sov till halv 12 sen satte jag mig vid datan och så gick jag till bussen vid typ halv 1 och åkte till sörping för att hämta en vän = Johanna.. :D Aja jag kom dit vid halv 3 och vi gick och köpte lite gott :P det blev 2 läsk, 2 godispåsar, 2 chipspåsar, 1 jordnötsringar påse och 1 ostbolle påse :P hehe gott är det i alla fall :P nu äter vi 1 godispåse och jordnötsringarna och 1 läsk :P blir säkert mer senare :P haha ! :D vi tog 15.38 bussen hem så kom hem till mig vid kvart över 4 :P sen jaa.. sen hare väl inte hänt mycket mer än vi har snackat med Frida och Jesper ! :D <3 Jaa, nu har man kille också ! Jesper !!! wiiiihuuuu!! aja, puss !

Av Pia Jonsson - 16 februari 2012 12:08

Hej igen! Ja som ni ser på rubriken så hfår jag fjärilar i magen när mit ex skriver till mig.. låter lite konsigt men de är så.. Ett tecken på att jag fortfarande är kär i han? Jag tror nog det.. Nu när jag har gjort slut så håller han bara på och skriver att han saknar mig och älskar mig hela tiden :/ jag gör desamma.. Och som ni har sett i ett annat inlägg så har jag skrivit att det är svårt att ha en pojkvän som bor i ett annat land.. Men nu så skrev han att han skulle komnma till sverige igen !! :D:D:D Gissa om jag är glad :D Jaa.. så fort jag hör hans namn antingen så blir jag ledsen eller så blir jag glad, om jag blir ledsen så är det för jag saknar honom så mycket, om jag blir glad så är det för jag älskar honom <3 Jaa.. vi får väl la se hur det går mellan oss.. :) Hejdå på er mina söta bloggare <3

Av Pia Jonsson - 16 februari 2012 11:56

Hejsan! Som ni såg i mitt sista inlägg så är jag sjuk, är fortfarande sjuk, migrän är inget kul och inte att må illa heller :/ men aja, får se om jag kan gå imorgon :/ Inte mycket att skriva i det här inlägget .. så det blir väl ett litete hejdå nu då :) Hejdå alla söta bloggläsare! :D <3


Av Pia Jonsson - 14 februari 2012 15:53

Hej alla bloggläsare! Förlåt att jag inte bloggade igår, man jag va inte hemma igår sov hos Frida! Vi kollade på film och myste lite med läsk och chips som en fredagskväll x) hehe :P På morgonen idag så kände mig inte bra :/ mådde illa och hade sprängande huvudvärk! Hade fått tillbaka min migrän -.- Fuck! Ajja, får se hur det är mot kvällen och se om jag går till skolan imorgon :/ Jaa sen så i söndags så gjorde jag slut med min pojkvän :/ va tvungen, jag ger er ett råd! ha aldrig en kille i ett annat land! Det är inte så kul! Tro mig! :'/ Jaa.. forever alone va det här ja! :/ ääh skit samma, lika bra att va singel :) då är det ingen som säger att man får göra det och inte det osv.. :D hehe, kärleken äär svår! Fy... Aa, de är inte mycket mer att skriva.. Ni kan få en bild på Frida och Frosty :)  


Presentation

Hej på er, ja är en tjej som fyller 15 år i oktober, ja har en medryttarhäst som ja får va medryttare på på livstid, hon heter Viran oh ja kommer skriva mycket om henne oh mitt liv, ja bor i Valdemarsvik, jaa resten får ni väl läsa er till :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Om en kille/tjej ger dejj smeknamn som t.ex: Bebis, babe. Och ni har inte kännt varandra så länge, hur skulle du regera då?
 Han/hon är intresserad av dejj
 Han/hon vill ha din uppmärksamhet
 Han/hon gör allt för att få dejj i säng
 Annat (ge en kommentar vad ditt förslag är)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards