daydreamer

Alla inlägg under maj 2012

Av Pia Jonsson - 31 maj 2012 11:02

Förlåt för mitt dåliga bloggande på sista tiden men som nästan alla vet så har ja vridit armbågen ur led så kan it göra så mkt tyvärr :/ ska ha en stöd skena i 4 veckor sen ska ja träna upp rörligheten lite mer än va ja redan gör, om 8 veckor får ja börja rida oh så igen :D lääängtar!!! :D hihu! Önskar att ja it va så jävla klantig hela tiden !!!!


Av Pia Jonsson - 19 maj 2012 20:47

nä nu orkar it ja dehär mer ! :'( va gör du såhär mot mejj för? Du gjorde slut, du ignorerar mina sms, du har tagit bort mejj från fb o nu gillar du min vän ? Va gör ja för fel?! De va du som sa att de alltid skulle va vi 2.. Du sa att din dröm va ett hus me stort garage o 2 bilar o 2 barn o mejj som din fru.. kommer du ihåg de? nä de är klart du it gör eftersom du raderat mejj ur ditt liv.. När du gjorde slut så fråga du om vi fortfarande kunde va vänner, ja sa ja.. sen hörde ja inget av dejj mer på 2 dagar så ja smsa.. men fick inget svar.. smsa lite senare på kvällen då svara du men ja märkte på dejj att du it ville smsa men du sa inget.. De ända du vill göra är att skada mejj! De har du lyckats me! Ända sen den 9 maj har ja varit deppig o hafft dejj på tankarna hela tiden, har drömt om dejj på natten, har till o me sett ditt ansikte när ja kolla på folk.. Ja saknar dejj så grymt mycke! Ja kommer aldrig få tillbaka dejj it ens som vän.. Ja har förlorat dejj föralltid.. De ända ja kan göra är att åka hem till dejj.. de kommer ja en dag att göra.. ba så du vet! Men vill it åka själv, vill ha någon som kan va där o som ja kan gråta ut mot sen när mitt hjärta krossas i ännu fler bitar.. Kommer aldrig bli lika glad som ja va när ja hade dejj vid min sida.. Kommer aldrig känna den känslan jahade när vi låg idin säng o kramades o strulade o hade de bäst! Iaf ja hade de bäst.. Men eftersom du gjort såhär mot mejj kan it du ha hafft de bäst.. :'( De som sårar mejj mest är att du ljög för mejj.. Allt du sa.. att du älska mejj, att du aldrig skulle lämna mejj, att ja va allt du hade drömt om, o massa annat.. Ja förstår bara it varför.. varför du gjorde så som du gjorde.. visst vi träffades it ofta men om man träffas ofta blir de it en lika härlig känsla! :'(

Av Pia Jonsson - 17 maj 2012 18:08

Varför ska allt hända mejj för ???? Nu har ja gipsad arm me -_- hur lyckas ja me allt ?! Ae nu fåre va nog me allt dehära!!

Av Pia Jonsson - 15 maj 2012 19:34

Finns fan inget värre än falsak människor!! :@ Fan va ja hatar folk som ska gå o snacka skit om en när dom it ens känner mejj?! Dom har stt mejj på bild o inget annat! Fyfan säger ja ba ! Patetisak fjollor är precis va ni är ! Patetiska jävla fjollor hela jävla högen! Ni vet vilka ni är ! Ni som de handlar om läser it min blogg men nåra av era klasskamrater gör! Fan asso ! Om ni vill mejj nåt kom o säg de ansikte mot ansikte då!!! Eller just ja.. ni är för fega för de.. Ni ser att min vän som hör allting blir förbannad så 5-10 min efter ni sanckat skit om mejj går ni till henne om ursäkt? De är väl it henne ni ska be om ursäkt till? Men ni behöver it be om ursäkt för ja kommer ALDRIG ta emot den!! Jävla fucking idioter! Väx upp föfran! ni är 15 år! Ni betér er som 3 år! Väx upp säger ja ba! Ja får höra EXAKT allt! Så tro it att allt är som vanligt för de äre fan it! Jävla omogna snorungar är precis va ni är!!! :@ OOOOHHH!!!!!

Av Pia Jonsson - 13 maj 2012 20:45

Äntligen har ja fått en medryttarhäst! :D Skit nära o bra också ! :D Gissa om ja är glad ???! x) Haha typ döö spidad !!! :P Hihi imorgon (måndag) ska ja rida ut till sjön me Ronja o Frida :) kommer bli kul ! :D hihi lääängtar ! :D har it tagit några kort på Vira (Ao Vira) än men de kommer :) kommer även bilder på Leffe (Hard Currency), Frosty (Gys Frosty) o Plutten :) Leffe är Ronjas ena travare, Frosty är Fridas haflinger, Vira är min medryttarhäst o Plutten är Viras sällskap :) hihi imorgon blir att ta mycke kort på hästarna ! :) hihi ! :D längtar ! :D Ni får lite bilder på Frosty o Leffe så länge :) hihi:P Hittade it många bilder på Leffe men nåra blir de iaf :) Leffe

 Frosty  FrostyFrostyFrosty   LffeFrostyFrostyFrostyFrostyFrosty   Frosty  <3





Av Pia Jonsson - 11 maj 2012 20:21

Våga tro på mina ord, min saga kommer slå dig till ro. Mitt försök att göra dig trygg och ge dig chansen att börja om på nytt.

Om du har haft den där känslan, att du vill försvinna ett tag. Det är mörkt och du är, du är ensam och det känns som du fått för höga krav. Du vill bort någon annan stans, glömma allt och få en ny chans. Du vågar ej tro att allt ska bli bra, så du måste låtsas varj dag. Åh jag vet, hur svårt de kan va. Åh jag vet, hur du mår varje dag. Så nu ska vi torka din tår, börja om på noll och gå i nya spår. Så denna låt är skriven till dig som inte har det så lätt. Ditt liv vill bara dansa men du är rädd för att trampa snett.Våga tro på mina ord, min saga kommer slå dig till ro. Mitt försök att göra dig trygg och ge dig chansen att börja om på nytt.Du måste våga tro, du måste våga lita nu, måste våga vara dig själv. För jag vill se dig som du är och ingen annan. Du är värd så mycket mera så då måste du fundera på varför jag skriver såhär. För min text, i min låt är skriven till dig. För min text, i min låt är skriven till dig. Ja texten, i min låt är skriven till dig. Ja texten, i min låt är skriven till dig. Sååååå sjukt fin text!!! <33











Av Pia Jonsson - 11 maj 2012 20:03

Wow!!! :o Idag va den första dagen sen Jesper gjorde slut som ja it gråtit ett dugg för de ! :o Har knappt ens tänkt på de utan ba tänkt på honom men de är it samma sak ! :P Fan va stolt ja blir över mejj själv att ja it är totalt nerdrunknad av tårar iaf ! :D (än iaf) Hehe men aa ja skulle juh försöka gå vidare :) De har gått rätt bra, har försökt tänka på annat, o de har gått bra iaf :) Men aa de mesta är tack vare av min underbara bästa vän ! Är glad att vi är vänner! Du har allt man kan önska sejj! Du har både personligheten o utséendet ! Gumman ja finns alltid här för dejj! De vet du! <3 Ja älskar dejj! <3













Presentation

Hej på er, ja är en tjej som fyller 15 år i oktober, ja har en medryttarhäst som ja får va medryttare på på livstid, hon heter Viran oh ja kommer skriva mycket om henne oh mitt liv, ja bor i Valdemarsvik, jaa resten får ni väl läsa er till :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Om en kille/tjej ger dejj smeknamn som t.ex: Bebis, babe. Och ni har inte kännt varandra så länge, hur skulle du regera då?
 Han/hon är intresserad av dejj
 Han/hon vill ha din uppmärksamhet
 Han/hon gör allt för att få dejj i säng
 Annat (ge en kommentar vad ditt förslag är)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards