daydreamer

Alla inlägg under mars 2012

Av Pia Jonsson - 31 mars 2012 22:42

Hej allihoppa!


En soppig jävla lördag kväll har de här varit! Hela jävla kvällen har ja suttit o gått igenom massa bilder på datorn som väcker en jäävla massa minnen som ja it vill ska komma upp så ja börjar sakna, lika mycket som ja kollar lika mycke saknar ja!! fyfan! o så börjar man gråta för man tänker på hur jävla bra vänner man har! Älskar dejj Johanna! du är min andra halva! Utan dejj skulle ja ba va halv! <333 O så tänker man också på hur jävla underbar min älskling är också!! Älskar dejj Jesper!! Du är den andra halvan av mejj! Utan dejj skulle ja it va hel!


Utan er 2 skulle ja it va jag! ja skulle it va den ja är idag utan en helt annan person! Ni gör mina dagar helt underbara! ba få höra era röster gör mejj glad! Ni vet it hur mycke ni betyder för mejj! Ni äger hela mitt liv!!! Ja älskar er min älskliingar ! <333 Skulle it klara mejj utan er!! :'(


It mycke mer att säga än de.. :/ !

Av Pia Jonsson - 31 mars 2012 12:47

Heluu!!


Vakna vid 10 oh då ringde ja Johanna ! :D Så vi pratar nuu ! :D vi snackar om lite allt möjligt :) Skiiit kul !!!!


Ikväll ska ja prata med en som Heter Amanda som ägen en häst som ja kanske ska ha på foder !! :D Yeey!! :D


Jaa, idag händer de väl typ ingenting.. Så finns nog it mycke att skriva...  


Skriver väl ikväll ! :) Pusss på länge :) <3

<3!

Av Pia Jonsson - 30 mars 2012 17:22

Vill bara säga att jag älska rmin bästa vän! Hon är de bästa ja har! Vi har aldrig bråkat! vi tjafsar lite då o då men de är 3 min sen är vi vänner igen o skrattar o har kul! :D Johanna, ja älskar dejj över hela mitt hjärta! Du är mitt allt gumman o kommer alltid att vara! <3


tänk it på mejj på första bilden ! xD

   

Av Pia Jonsson - 30 mars 2012 15:22

Hejsann!!! :D


Vet ni en sak? Jag hatar att vänta!! AAH de här tar slut på mejj!! Sitter o väntar på att en som heter Amanda ska mejla mejj. Jag ska ha en häst som kommer stå i Söderköping, om jag hittar nnågon vill säga.. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska mejla mejj o säga om de kan tänka sejj att låna ut hästen på foder. Ni som it vet vad jag menar med ''foder'' så menas det att jag ska låna hästen, jag blir fodervärd.. 


Vänta är de värsta som finns !!!! Ajja, är väl ba att försöka stå ut..


skriver väl lite senare igen antar jag :) sålänge.. Puss på er mina godingar!! :D 


Lite kul bilder på mejj ! xD haha bjuder lite :P

         

Av Pia Jonsson - 29 mars 2012 16:37

tjeennnaaaaa ! :D


Nu kommer alla dessa frågor jag har fått men tar ba upp 10 st av alla... 


1. Går på utsidan eller insidan på killar?

  - Insidan! Utseendet kvittar!


2. Saknar du någon just nu?

  - Ja de gör jag! Min underbara pojkvän! <3


3. Kär?

 - Ja! Eftersom jag har kille så är jag defenitivt in love!!! :D


4. Bästa vän?

 - Min bästa vän är Johanna!!! :D


5. Vilket är ditt bästa minne?

 - Oj! haft många ämen så svårt att säga.. Kan faktiskt it svara på denna fråga:P


6. Är du blond egentligen?

 - Nej, brunett, men endel säger att jag är väldigt lik en blondin i sättet ibland xD


7. Vad hatar du mest av allt?

 - Lögner.


8. Drömjobbet?

 - Hmm.. något inom djur ! :D


9. Älskar du dina vänner?

 - Jaa! Man hatar it sina vänner hallå?!


10. Vem har du kännt längst av dina vänner?

   - Frida Johansson, har känt henne sen jag va 3-4 år :)


Jaa, de va lite av frågorna i alla fall ! :D 

Ni är för underbara min älskliiiingar !! :D <33

Av Pia Jonsson - 28 mars 2012 17:13

Helluuu!!! :D Tänkte ha en liten frågestund här på bloggen ! :D Så bara att fråga på ! :D Frågorna jag fått (10 st) får ni imorgon ! :)


Sålänge får ni hare bra ! :D <3 


Lovee & Peaceeee ! :D                         fatta va skönt de skulle va o ligga dääär!???!!!! AAH! vill ha sommaren NUUUUUUUUUU!!!!!!!  

Av Pia Jonsson - 27 mars 2012 16:16

Hallojj!


Hörreni.. mina underbart fina bloggläsare, ni har dock it haft någe att läsa på typ 1 månad elle så.. men har haft mycke att göra, fundera, plugga o lite sisådär ! Men nu har ja en fråga till er.. Ska ja ta bort bloggen? funderar på de... 


JAG HAR TRÄFFAT ULRIK MUNTHER!!! :D:D:D:D:D:D:D:D YEEEEYYY!!! :P Meeeen de är skit samma, ingen bryr sejj i alla fall.. hmm.. va ska ja skriva nudå? JA VET! du är suveräään som kollar min blogg ävven att den är tråk o tom.. 


Aja skit samma skriver mer senare puss o kram SKUMBANAN !!!! :D 

Av Pia Jonsson - 1 mars 2012 19:37

Hejsan.. Jag har ju då it bloggat så mkt på sista tiden då ja it har haft någon lust för ja har då it mått bra både psysikt o fysikst :/ har haft mkt att tänke på de senaste dagarna, men igår så klippte ja lugg ! :D De blev bra tyckte ja :) tyckte endel andra me :D hehe ! x) Meen jaa ja kmr it blogga nu när ja it mår så bra, en tjej ja pratar me om hur ja mår de o så säger att ja är lite inne i deperationen :/ de är it så kul att höra direkt :/ men aja, inget att göra ngt åt :/ Men ni kan få bilder på hur ja ser ut me kugg ! :D Puss!!      


Presentation

Hej på er, ja är en tjej som fyller 15 år i oktober, ja har en medryttarhäst som ja får va medryttare på på livstid, hon heter Viran oh ja kommer skriva mycket om henne oh mitt liv, ja bor i Valdemarsvik, jaa resten får ni väl läsa er till :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Om en kille/tjej ger dejj smeknamn som t.ex: Bebis, babe. Och ni har inte kännt varandra så länge, hur skulle du regera då?
 Han/hon är intresserad av dejj
 Han/hon vill ha din uppmärksamhet
 Han/hon gör allt för att få dejj i säng
 Annat (ge en kommentar vad ditt förslag är)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards