daydreamer

Alla inlägg under juni 2012

Av Pia Jonsson - 19 juni 2012 19:14

Varje del av oss räknas, både de dåliga och bra delarna räknas, allt räknas till 100 %! De finns ganska många här ute i världen som tänker ''jag är it värd ett skit, va finns ja för? Alla skulle em så mycke bättre utan mejj!'' Ja vet de.. Ja har själv varit sån, tänk it så! Tro mejj! Folk börjar ignorera dejj oh tro att du är emo eller liknande.. Du är bäst! Förstå de! Vi alla är bra på våra egna sätt, vi är perfekta precis så som vi är. 

Tro på att du är bra! 

 

De va nåra ord från mejj :) trulululull :P <3

Av Pia Jonsson - 17 juni 2012 22:59

Jag oh kärlek asso.. De passar it ihop riktigt.. de kommer oh går så den känner fört.. Ja har ett STOOORT problem ja har lite små känslor för 3 killar, de heter Simon, Jesper oh Ludwig, Jesper vet ni redan vem han är.. Ludwig oh Simon är några killar som är söta oh allt, är trött nu så orkar it skriva vilka de är, men de är snälla oh allt oh börjar gilla de meer än ba vänner.. Simon har ja it ens träffat nån gång oh de är ANDRA gången ja gillar honom nu tack vare Frida Malmberg -.- Får väl se hur de hela kommer sluta, Jesper kan vi juh alla räkna bort eftersom han verkligen hatar mejj for no reason :s aja shit the same.. Så de är bara Ludde oh Simon kvar.. får se om de är någon av dom som vinner mitt hjärta den här gången... Pusshej så länge! <333





Av Pia Jonsson - 16 juni 2012 13:03

ÄNTLIGEEEEN!!! Äntligen dehär sköööna sommarlovet ! :D gissa om ja har längtat ! :D:D:D:D:D Dock ska man gå sommarskola 2 veckor men de räknas it xD hihu ! 


Kom nyss hem från Frida, Cassie oh ja sov där inatt, Frida kommer senare i eftermiddag, Se va som händer :P om de blir bättre väder till kvällen blir väl att gå bort till fallingeberg oh ta ett dopp ! ;) Hähä se om de är varmt eller kallt ! :P 


Ae nu ska ja väl säta mejj oh rita lite me musik i öronen :) Skriver mer ikväll 


Puss oh hej! ;*

 

Av Pia Jonsson - 9 juni 2012 20:44

Lately I've been thinking about what I can do, I've stressing to fall back in love with you. I'm so sorry that I couldn't follow through, but I can't go on this way. I've got to stop it babe. You've been wonderful in all that you can be, but it's hurt when you say that you understand me. So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I. I wanted you to be there when I fall. I wanted you to see me through it all. I wanted you to be the one I loved. I wanted you, I wanted you. I wanted you to hold me in my sleep, I wanted you to show me what I need. I wanted you to know just how down deep I wanted you, I wanted you. I've been pushing hard to open up the door, trying to take us bacje where we were before. But I'm done,. I just can't do this anymore, cause we can't be mended, so let's stop pretending now. We've been walking around in circles for some time, and I think we should head for the finish line. So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I. I wanted you to be there when I fall. I wanted you to see me through it all. I wanted you to be the one I loved. I wanted you, I wanted you. I wanted you to hold me in my sleep, I wanted you to show me what I need. I wanted you to know just how down deep I wanted you, I wanted you. I, I.. I'm so sorry baby, but I, I.. I gotta pack up and leave. but I, I'll always remember how we came close, to being how I wanted to be. I wanted you beby, I wanted you. I wanted you to be there when I fall, I wanted you to see me through it all, I wanted you to be the one I loved. I wanted you, I wanted you. I wanted you to hold me in my sleep, I wanted you to show me what I need. I wanted you to know just how down deep , I wanted you, I wanted you. I wanted you, oh. I wanted you, I wanted you. <3


Av Pia Jonsson - 9 juni 2012 20:17

Heh, you know. Someone loses someone they love everyday. And I'm fortunate enough to still have you in my life. And I know I made some mistakes in the past but' I'm tired of making excuses. Listen. For whatever might have been, and all that it never was. Whatever I couldn't see, and all that I didn't want. There was a method to my madness girl that wasn't clear to me. Until the day I saw your face when I saw everything. For I saw us dancing, through sunshine and rain. And I saw us laughing, through joy and through pain. And I saw time passing, but we did not change. And I still saw us together at the end oof every day. Whenever you want it, whenever you need it. Whatever you feel like, it's gonne be like, you better believe it. Whenever you feel like dancing, you don't have to dance alone, no. You know, you know, you know. You should already know, I choose you! I choose you! I choose you! I choose you! I chooe you! I choose you! I choose you! I choose you! I felt you inside myself, before I could even feel. I knew you like no one else, but still I couldn't tell, oh. Girl, none of it made sense to me. Girl, none of it was real. Until the day I saw your face, and it was clear to see. Whenever you want it, whenever you need it. Whatever you feel like, it's gonne be like, you better believe it. Whenever you feel like dancing, you don't have to dance alone, no. You know, you know, you know. You should already know, I choose you! I choose you! I choose you! I choose you! I chooe you! I choose you! I choose you! I choose you! Throughout our times, people have searched their lives. Hoping that they might find the chance, where they can make things right. Through my desire, thank God I found the fire. Oh, for everything has led me straight to you!.. Whenever you want it, whenever you need it. Whatever you feel like, it's gonne be like, you better believe it. Whenever you feel like dancing, you don't have to dance alone, no. You know, you know, you know. You should already know, I choose you! I choose you! I choose you! I choose you! I chooe you! I choose you! I choose you! I choose you!



Av Pia Jonsson - 9 juni 2012 19:59

Du är så jävla söt, du är så jävla fin. Jag önskar en dag, att du vill bli min. Jag tänker på dig, o vi träffas ibland. Du är min diamant, snälla ge mig en chans. När jag håller din hand, känns allting bra. Du gör mig ju varm, du är ju underbar. Jag hoppas att en dag, du vill bli min. Jag ger dig mitt allt o hela mitt liv. När jag är med DIG så får jag fjärilar i magen, du är ju min dröm som lever här på dagen. All denna kärlek är som en saga, vi lever här tillsammans i alla livets dagar. 

Det finns en stjärna som lyser där på himmelen. Det finns en stjärna som samlar mina minnen. Det finns en stjärna som lyser här o nu. Det finns en stjärna o stjärnan är du. Det finns en stjärna som lyser där på himmelen. Det finns en stjärna som samlar mina minnen. Det finns en stjärna som lyser här o nu. Det finns en stjärna o stjärnan är du. Jag vill att du är lycklig, jag vill ge dig allt. Vill alltid finnas där även om det känns kallt. Du förstår, du är ALLT, allting för mig. Vi kan prata om allt, det känns helt okej. Jag öppnar mitt hjärta, o visar vad jag känner. Hoppas på en känsla som känns mer än vänner. Ligger här o tänker på dig varje kväll, du är så jävla söt. Du är speciel, jag undrar om du känner samma sak, som jag. Jag skiter i allt, bara du mår bra. Jag hoppas du förstår o vet vem du är. Lyssna på det här, jag är så jävla KÄR. Det finns en stjärna som lyser där på himmelen. Det finns en stjärna som samlar mina minnen. Det finns en stjärna som lyser här o nu. Det finns en stjärna o stjärnan är du.Det finns en stjärna som lyser där på himmelen. Det finns en stjärna som samlar mina minnen. Det finns en stjärna som lyser här o nu. Det finns en stjärna o stjärnan är du.





Presentation

Hej på er, ja är en tjej som fyller 15 år i oktober, ja har en medryttarhäst som ja får va medryttare på på livstid, hon heter Viran oh ja kommer skriva mycket om henne oh mitt liv, ja bor i Valdemarsvik, jaa resten får ni väl läsa er till :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Om en kille/tjej ger dejj smeknamn som t.ex: Bebis, babe. Och ni har inte kännt varandra så länge, hur skulle du regera då?
 Han/hon är intresserad av dejj
 Han/hon vill ha din uppmärksamhet
 Han/hon gör allt för att få dejj i säng
 Annat (ge en kommentar vad ditt förslag är)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards